Marketing.

Estratexia competitiva.

 O seguinte paso foi ter claro como vamos loitar contra os nosos competidores.

- Alta calidade.( Produtos feitos en España)
-Prezos asequibles.
-Ofertas.
-Trato cordial.
-Produtos xuvenis

Despois de analizar cada estratexia da nosa empresa , decidimos que nos diferenciamos polos produtos xuvenis e a alta calidade(produtos feitos en España).

Que vantaxes competitivas ten a Zapateria Chik comparado con outros competidores?

-Realizamos unha forte campaña de publicidade.
-Ofrecemos unha alta calidade nos produtos.


Àrea comercial

Analisis do mercado
competidores.

Fumos por ribadeo especulando as tendas de zapatos, que productos ofrecen. a que prezo etc.
Encontramos as seguintes:

. J.L Botana S.I (solo vende botas)
- Calzados Noe Calvo S.I ( venden todo tipos de zapatos para ancians e zapatillas)
- O Zapatazo ( só vende zapatos do nùmero 46 para riba)
- Teijeiro Moda Hombres.(zapatos modernos para hombres)

Clientes

Vamos localizar a nosa tenda na avda. Asturias con un numero de habitantes 9.704, vendemos zapatos de aprox. 15 anos ata os 40 anos.

Plan de Marketing

Ofrecemos os nosos clientes una amplia variedade de zapatos complementos e bolsos. Diferenciamonos dos nosos competidores pola gran calidade dos nosos produtos e polos precios asequibles.

Precios

Ofrecemos ofertas nos meses da nova temporada , por que os demàs competidores suben os prezos mentras a empresa "Zapateria chik " ofrece ofertas, asì temos màis clientes.E tamèn para facerlles os prezos màis asequibles aos clientes.

Comunicaciòn

Vamos a dar a coñecer o nosos produtos atravès vallas publicitarias ( campos de fùtbol, calle , hoteles, bares...) periòdico , radio e polo boca a boca.




Canles de distribuciòn

Para facer chegar os nosos produtos a tenda contrataremos un servizo de transportes, os clientes teran acceso a compra por internet e mais se o prefiren comprar na tenda.